Sudėtingas laikmetis, nuolatiniai pokyčiai švietimo sistemoje, spartus gyvenimo ir darbo tempas, didelė atsakomybės prieš visuomenę našta reikalauja ne tik nuolatinio tobulėjimo, mokymosi, bet ir didelio emocinio tvirtumo. Mokytojas, norėdamas suspėti su sparčiai besikeičiančiu pasauliu, kasdien patiria tiek teigiamų, tiek neigiamų jausmų bei emocijų, kurių nesuvaldžius kyla pavojus patirti vidinį perdegimą, pakenkti savo tiek fizinei, tiek emocinei sveikatai.
Profesorius A. Skurvydas yra pasakęs: „Vienas iš lyderių stiprinant psichinę sveikatą yra fizinis aktyvumas“. Tad šių metų balandžio 14 dieną mūsų progimnazijos pedagoginiai darbuotojai pasiryžo žingsnių iššūkiui. Nors dangumi slenkantys debesys grasino pratrūkti lietumi, visgi linksmai nusiteikusio kolektyvo jie neišgąsdino. 10 km žygis Belmonto takais neprailgo, o skardus klegėjimas, garsus juokas, pakelyje įveiktos fizinio ugdymo mokytojo Giedriaus sugalvotos kolektyvo formavimo užduotys patvirtino, kad bendravimo džiaugsmas taip pat stiprina emocinę sveikatą.
Tikime, kad mokytojų emocinė savijauta tiesiogiai koreliuoja su kiekvieno bendruomenės nario pasitenkinimu darbu ir atliekama veikla, su darbo rezultatais ir su mokinių mokymosi motyvacija bei sėkme.