Šių metų gegužės 2 dieną Vilniaus Gabijos progimnazijoje vyko pažintiniai mokymai „Mokinių individualių ir specialiųjų ugdymosi poreikių pažinimas / atpažinimas ir atliepimas“, organizuoti drauge su VšĮ Inovacijų ir kompetencijų ugdymo institutu. Gerąja patirtimi dalijomės su Kaišiadorių rajono pedagogais.
Rita Vilkelienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui, pasveikino susirinkusius ir skaitė pranešimą „Vilniaus Gabijos progimnazija: sėkmės formulės paieškos“. Akcentavo, kad nėra visrakčio, atrakinančio visas duris į sėkmę, kad kiekvienas atvejis unikalus, todėl tik bendradarbiaudami, mokydamiesi, dalydamiesi patirtimi kuriame kiekvienas savo ir savo mokyklos sėkmės formulę. Kalbėjo, kad priimdami įtraukiojo ugdymo iššūkius, mokydamiesi universalaus dizaino metodų taikymo pamokose, realizuojame mokymosi paradigmą, kad „mokykla – visiems ir kiekvienam“.
Lektorius Mindaugas Petravičius, dizaineris, skaitė pranešimą tema „Universalus dizainas mokymuisi“. Kalbėjo apie grožio sampratą, apie mokyklos erdvių architektūrinius sprendimus.
Išklausę pranešimų, išgirdę atsakymus į rūpimus klausimus, svečiai apžiūrėjo mokyklos erdves, domėjosi pagalbos mokiniui specialistų darbo specifika, jų darbo vietomis, sensoriniu kambariu, žaidimų zonomis mokyklos koridoriuose, pasakojo apie savo mokyklose puoselėjamas vertybes. Pasidalijome patirtimi, kas padeda įveikti iššūkius įgyvendinant įtraukųjį ugdymą, kokie universalaus dizaino taikymo metodai pamokose pasiteisina, kaip kuriamos mokykloje erdvės, atliepiančios skirtingų poreikių mokinių interesus.
Organizaciniais svečių priėmimo darbais pasirūpino Laura Kaziliūnienė, chemijos ir technologijų mokytoja metodininkė, socialinė pedagogė metodininkė Jolita Dvelienė ir socialinė pedagogė Karolina Grigaliūnaitė.
Parengė Rita Vilkelienė, direktoriaus pavaduotoja ugdymui
Nuotraukos Jolitos Baranauskienės