Gamtoje vis dar slypi daug paslapčių, kurių žmogui nepavyksta atskleisti. Ištrūkti iš virtualios aplinkos, geriau pažinti gamtą ir padaryti savus atradimus 6 d klasės mokiniams pasiūlė lietuvių kalbos mokytoja metodininkė Rita Leleivienė ir biologijos/geografijos vyresnioji mokytoja Neringa Jagėlienė. Kitokia pamoka vyko gamtoje.
Mokytojos pabrėžė, kad mokymasis gamtoje ir iš gamtos skatina būti aktyviais, mąstančiais, pastabiais ugdymo proceso dalyviais bei kūrybingai atlikti užduotis. Todėl lapkričio 30 d. 6 d klasės mokiniai mokėsi ne klasėje, o Vilniaus Pašilaičių mikrorajono žaliosiose erdvėse – Pašilaičių miškelyje, kur ir atliko įvairių užduočių: dirbdami grupėse kūrė schemas miško ardams išsiaiškinti, pildė lenteles užduočių lapuose, apskaičiavo pasirinktų medžių amžių, braižė vietovės planus, nurodė pasaulio kryptis ir apskaičiavo azimutus, ieškojo ir fiksavo gyvūnų pėdsakus, diskutavo apie augalų ir gyvūnų buveinių išsaugojimą, meniškai apibūdino atpažintus medžius ir krūmus, išvardijo, kokius žino medžius, aprašytus lietuvių liaudies pasakose ir net deklamavo A. Baranausko lyrinės romantinės poemos „Anykščių šilelis“ fragmentus. Mokiniai padarė išvadą, kad ir gamtą, ir gimtąją kalbą reikia saugoti, branginti bei perduoti ateinančioms kartoms kaip didžiausią vertybę.
Šeštokai ir mokytojos suprato, kad tokios pamokos – tai puikus savarankiškumo, kūrybingumo, sąmoningo ir atsakingo elgesio aplinkoje ugdymo pavyzdys.
Tekstą rinko Neringa Jagėlienė