Atvira ir integruota gamtos, geografijos ir lietuvių kalbos pamoka „Mokomės gamtoje ir iš gamtos“

Gamtoje vis dar slypi daug paslapčių, kurių žmogui nepavyksta atskleisti.  Ištrūkti iš virtualios  aplinkos, geriau  pažinti gamtą ir padaryti savus atradimus 6 d klasės mokiniams pasiūlė lietuvių kalbos mokytoja metodininkė Rita Leleivienė ir biologijos/geografijos  vyresnioji mokytoja Neringa Jagėlienė. Kitokia pamoka vyko gamtoje.

Mokytojos pabrėžė, kad mokymasis gamtoje ir iš gamtos skatina būti aktyviais, mąstančiais, pastabiais ugdymo proceso dalyviais bei  kūrybingai atlikti užduotis. Todėl  lapkričio 30 d. 6 d klasės mokiniai mokėsi ne klasėje, o Vilniaus Pašilaičių mikrorajono žaliosiose  erdvėse – Pašilaičių miškelyje, kur ir  atliko įvairių užduočių: dirbdami  grupėse  kūrė schemas miško ardams išsiaiškinti, pildė lenteles  užduočių lapuose, apskaičiavo pasirinktų medžių amžių, braižė vietovės planus, nurodė  pasaulio kryptis ir apskaičiavo azimutus, ieškojo ir  fiksavo gyvūnų pėdsakus, diskutavo apie augalų ir gyvūnų buveinių išsaugojimą, meniškai apibūdino atpažintus medžius ir krūmus, išvardijo, kokius žino medžius, aprašytus lietuvių liaudies pasakose ir net deklamavo A. Baranausko lyrinės romantinės poemos „Anykščių šilelis“ fragmentus. Mokiniai padarė išvadą, kad ir gamtą, ir gimtąją kalbą reikia saugoti, branginti bei perduoti ateinančioms kartoms kaip didžiausią vertybę.

Šeštokai ir mokytojos suprato, kad tokios pamokos – tai puikus savarankiškumo, kūrybingumo, sąmoningo ir atsakingo elgesio aplinkoje ugdymo pavyzdys.

Tekstą rinko Neringa Jagėlienė

-->

Veiklų kalendorius

2024 m. gegužės mėn.
Pr A T K Pn Š S
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
Iki vasaros pradžios liko:
dienos
1
3
valandos
0
8
minutės
0
0
sekundės
1
7

Idėjų bankas
Idėjų bankas
Rekomendacijos ir patarimai tėvams, kaip pasirūpinti vaikų saugumu
20 žingsnių vaikams ir paaugliams, kaip apsaugoti savo asmens duomenis internete