Iššūkis „MISTERIS BALANSAS“

     Birželis... Besibaigiantys mokslo metai ir jau visai čia pat – taip ilgai lauktos, nerūpestingos vasaros atostogos! Metas, kuris tarytum apgaubtas ir prisotintas pievų kvapo, jūros ošimo, smėliuko gurgždesio, saulėto dangaus. Metas, kuris kupinas vilties, laukimo ir išsipildymo džiaugsmo, naujų pažinčių, įspūdžių bei patirties. Metas, kuris asocijuojasi su poilsiu, kelionėmis, žaidimais ir įvairiausiomis smagiomis veiklomis. Visa tai įkvepia prisiminti mėgstamus seniai žaistus žaidimus, sugalvoti naujus ar pabandyti dar nežaistus, bet žinomus žaidimus. Žaidimus, kuriems neprireiks jokio įmantraus sportinio inventoriaus ir papildomų išlaidų. Vieną iššūkį, kurį pavadinome „Misteris balansas“, pasiūlėme ir mes, fizinio ugdymo mokytojos Jolita Janulevičienė ir Ieva Morkienė. Tai nuostabi veikla, kuri gerina pastabumą, padeda geriau pažinti gravitacijos dėsnius, ugdo dėmesio koncentraciją, kūrybiškumą ir sveiką sportinį azartą. Tai puiki meditacinė veikla, kurios tikslas ne šiaip sau! Čia reikia pastatyti kuo įmantresnį, tarytum prieštaraujantį gravitacijai arba kuo aukštesnį statinį iš gamtoje randamų išteklių ( akmenukų, šakelių, kankorėžių ir kt.) Tai puikus būdas smagiai praleisti laiką tiek namų aplinkoje, tiek gamtoje. Statinį galima kurti vienam arba žaisti smagų žaidimą drauge su kitais dalyviais, pakaitomis dedant po vieną detalę ir siekiant pastatyti kuo aukštesnį bokštą. Tas žaidėjas, kuriam, bededant detalę, bokštas nuvirsta, gali atlikti, tarkim, keletą šuoliukų ar atsispaudimų arba kokią nors kitą, nebūtinai sportinę užduotį. Taigi, iššūkį priėmė 5 b, c, d, e, f ir g klasių mokiniai.
Tekstą parengė fizinio ugdymo mokytoja Jolita Janulevičienė